26 Ekim 2009

maya


ne zaman kendimi kötü hissetsem hemen alırım elime okurum tekrar LEYLA İPEKÇİ' nin MAYA'sını.üçlemenin ilk kitabı maya.malesef diğer iki kitabı bulamadım burada.gerçi mayayıda buradan almamıştım.Ankara terminalden almıştım sanırım 5 yıl falan oldu.Ankara terminaldeki kitapçılar da dolaşmayı çok severim.Ankara dan dönerken illa vakit ayırırım terminal gezime.biçok kitap aldım oradan şimdiye kadar.dönerken 11 saatlik yolda da hemen okurum birini.
maya oldukça ince bir kitap bu yüzden 1 satte bitiyor hemen.ama herkesin okuması lazım diye düşünüyorum.hayal dünyasında bile olsa Maya nın yaşadıkları beni her defasında ürpertiyor.neyse okumayanlara öneriyorum hemen.

3 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

kitap gibisi yok yaa... kimi zaman en guzel dostlarimiz oluyor... sevgiler medinem

Gülen Tezer dedi ki...

Okumadım ben. Severim çabuk biten ama hiç bitmeyen kitapları. Yollarca her okuduğunda ayrı bir tad alacağın kitaplar. Vermelere kıyamayacakların arasında.. Seni seviyorum 3prensesi de :)

kutsalsofra dedi ki...

öperimmmm senin küçük kuzunu,ne güzelde süslemiş,allah bağışlasın canım,sevgiler

 
designed by GeCe for only 3Prenses