1 Kasım 2010

tombul kuş ekmek çantası

tombul kuşlarımla birlikte herkese mutlu,verimli ,sağlıklı bir hafta diliyorum:)kolay aplike tekniği ile yaptım bu kuşları.
önce kumaş üzerindeki süslemeleri çalıştım.minik bir cep,şirin tombul kuşlar,kurdele nakış,içimden ne geldiyse artık.sonrada çantayı diktim.mutfakta ekmek torbası olarak planladım dikerken.annişkomada hediye ettim.hemen asıverdi mutfağına.eskiden olsa bu küçük cebede kibrit koyardık dedi.şimdi artık mutfaklarda malum herşey otomatik.kibrit sadece pikniklerde semaver yada mangal için lazım oluyor...bak şimdi konu nerelere dağıldı.:))güle güle kullan annecik..

12 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel bir çanta olmuş ellerine sağlık

Nilgün Komar dedi ki...

bence gene bir kibrit atıverin o cebe.. arada kullanır eski günleri anarsınız ben öyle yapıyorum :))

Fidan Başaran dedi ki...

çok güzel çıtır çıtır olmuş
aman dikkat tombul kuş ekmekleri yemesin:))))))
güle güle kullan

GÖNÜL dedi ki...

çok şeker olmuş ellerine sağlık

gez gör arpacık dedi ki...

Çok şirin olmuş, ellerine sağlık.

serpil dedi ki...

Aaa çok güzel düşünmüşsünüz özellikle cep meselesini, güle güle kullansın tatlı anneniz,çok şeker olmuş :)
sevgiler.

embir dedi ki...

süper, anneciğin güle güle kullansın

zeynep çeyiz evi dedi ki...

çok hoş olmuş ellerinize sağlık,anneciğiniz güzel günlerde kullansın,sevgiler)))

Deli Anne dedi ki...

elinize sağlık, çıtı pıtı, iç açıcı, hem de sevmli ve pek güzel olmuş..

3prenses dedi ki...

ada ve deniz teşekkürler..


çelebim doğru söylüyorsun atalım kibriti ne olur ne olmaz:)


fidoş hiç öyle düşünmemiştim.anneciğin ekmeklerini yesin bi güzel tombul kuşlar:)

3prenses dedi ki...

teşekkürler gönül.

lilacım çok mersi.

serpil beğendiğinize sevindim..


embir teşekkür ederim

..zeynep çeyiz evi çok teşekkür ederim..

deli anne teşekkür ediyorum:)

minikmini dedi ki...

çok şirin bu kuşlar,ellerinize sağlık,anneniz iyi günlerde kullanır inşallah :)

 
designed by GeCe for only 3Prenses