19 Mayıs 2011

19 mayıs ve 1 doğum günü daha

19 mayıs bugün.kutlu olsun herkese.yağmurluydu burası,gidemedik bayrama biz.halbuki ben çok istemiştim.neyse kısmet değilmiş diyelim.tv de izledim biraz sümer ezgü türkü söyledi.sonrada mesajını verdi.mesajı çok hoşuma gitti.burada yazmak istedim.
19 mayıs 1919 da ki gibi yolunuz açık olsun,dedi gençlere bende bu dileğe en içten hislerimle katılıyorum.

kuzucumun da doğum günü bugün çifte bayramlardan biri daha,gerçi kuzunun evden uzaktaki ilk doğum günüydü ama, neyse hayırlı yaşları olur karabiberimin.

5 yorum:

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

doğum günü kutlu olsun sevgilerimle

muko dedi ki...

oğlunun doğum günü kutlu olsun...
kendini genç hissedenlerinde bayramı kutlu olsun

sevgilerimle

Marifetane hobi dedi ki...

oğluşunun yeni yaşı hayırlı olsun canım sağlıklı uzun ömürler diliyorum..cuma'n mübarek olsun hayırlı geceler..

TATESAL dedi ki...

Bende çok istedim gidemedim bayrama oysa çok gurur verici bir bayram...kızım katılmıştı izleyemedim ama tvden izledim duygulandım gururlandım....daha nice 19 mayıslara....karabiberin doğum günü kutlu olsun,hep sağlıkla hep sevgiyle İlkaycım....

AskinAy dedi ki...

Dogum günü kutlu olsun,saglik ve mutlu dolu günleri bol olsun,sevgiler!!

 
designed by GeCe for only 3Prenses