20 Ocak 2012

kar,mutluluk,soğuk

selamlar herkese
tatil beldeleri için deniz neyse,biz soğuk iklim insanları için karda o...bu sadece benim kişisel fikrim ki bunu da belirtmeliyim:) kar yağmadı,ne zaman yağacak,ah bir kar yağsa diye diye bu zamana geldik..sonunda yağdı hemde lapa lapa..önce gelsin klasikler.. pencere önünde kar yağışını izleye izleye kahve içmek,dışarı çıkıp ilk defa kar görmüş gibi kar fotoğrafları çekilmek sonra sırada bahçemizde yıllardır aynı yere kondurulan kardan adam.ve en sonda kartopu oynamak....
bunların hepsi bir güne sığıyor bol bol....
sonrası soğuk,ev hapsi,ne zaman erir ki bu kar ya......

7 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

ee hani nerde çekilen resimler :)
bende kar yağarken dışarda olmayı, kartopu oynamayı çok seviyorum

TATESAL dedi ki...

ev hapsi zor gerçekten ama bu hafta ve daha 2 hafta daha evde olmayı tercih ederdim...işe gidip gelmek sıkıntılı....iyi akşamlar ilkaycım...

Ada Deniz dedi ki...

Evet kar, karda oynamak çok keyifli olmalı. Ama çalışanlara git-gel zor iş. Anımsıyorum da İstanbul'da yaşarken ne sıkıntı oluyordu,,,,

aylin dedi ki...

Güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık.

http://www.tabloal.com

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Aylincim görseli iyi hoş da anacığım soğuğu hiç sevmiyorummmm:)
sevgiler

anne eli gibi dedi ki...

işte insanoğlu yani bizler:)
gelsin diye bekle sonrada erisindiye bekle:)
buralarda kardan adam yapamadık biz malesef,o kadar az yağdı ki:(

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

kolaylıklar diliyorum hiç kar da yaşamadım olsa ne yapardım bilmiyorum sevgiler:)

 
designed by GeCe for only 3Prenses