18 Mart 2014

dantel

selamlar herkeslere
hobi dolu günleriniz olsun dostlar..bol üretimli,  benim kafayı yemeyin de sonra şimdi ne yapsam diye:) malum kocaman güzel örtüm bitince yenisini başladım hiç ara vermedim.şimdilik sadece motif yapıyorum.asıl işim su fotoda gördüğünüz zarif dantelim.Dantel yapmayalı yıllar olmuştu.hele o yünlerden sonra bir zorlanıyorum ki sormayın.elimde hiç ip yokmuş gibi hissediyorum.Ama çok zevkli bir uğraş olduğunu söylemek lazım.sanırım nevresim yada pike takımı yaptırırım bu danteli tabi biterse...

12 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel şu kafeslerle gül desenini çok yakıştırıyorum benimde yatak odası dantelim var etejer üzerinde kare olarak:))
nevresim değilde pike olarak düşün derim daha kullanışlı çünkü artık hep hazır nevresimler kullanılıyor.
sevgiler. kolay gelsin:)

3prenses dedi ki...

teşekkürler haticecim.çok hoş duruyor değilmi?pike fikri bende de önde gidiyor:)

Meltem D. dedi ki...

Dantelin modası hiç geçmez ,bende ara ara çıkarıp kullanırım senin yaptığın modelde çok zarif gerçekten ellerine sağlık kolay gelsin

Nilgün Komar dedi ki...

beğendiğim modellerdendir bu güzellik...

3prenses dedi ki...

çok teşekkür ederim meltem.haklısın dantel vazgeçilmez:)

3prenses dedi ki...

nilgüncüm çok seviyorum ben de

Unknown dedi ki...

Çok zarif bir model ellerinize sağlık.Sevgiler...

TATESAL dedi ki...

Yünler kaba işler kalıcı olmuyor asıl olan dantel,ince işler evladiyelik,ellerine sağlık canım,çok güzel pike olur...

TATESAL dedi ki...

Yünler kaba işler kalıcı olmuyor asıl olan dantel,ince işler evladiyelik,ellerine sağlık canım,çok güzel pike olur...

3prenses dedi ki...

sağol tülincim.galiba pike olacak zaten.alışmaya başladım hızlandım daha da:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel bir model... bu modellerin sır takibi biraz yorucu oluyor ama sonuca değecek doğrusu. elleriniz dert görmesin..

birincisin dedi ki...

Çok şık ve zarif bir örnek ellerine sağlık.Bloga sabahtan beri girmemiştim Yağmurla görüştük az evvel bloga girincede yorumunu gördüm inşallah gelicem canım,görüşürüz.

 
designed by GeCe for only 3Prenses