13 Eylül 2008

abiye çanta

aslında bu çantayı önceden yapmıştım ama yayınlamak şimdi kısmetmiş.bu iş başa düştü çantası.kızımın mezuniyetinde çanta bulamadık Erzincanda.varda ağır kadınsı şeyler,bizimki başladı ben tarif edeyim sen yap anne.
bir parça satenle minik torba şeklinde diktim ,üstüne pulla (resimde anlaşılmıyo)çiçek işledim.taban kısmı sert dursun diye kalın mukavva kesip saten kapladım tabana yerleştirdim.ağız kısmına kurdele geçirip büzdüm.uçlarınada hazır satılan organze harç diktim.siyah boncuklarıda ipe dizip kulp yaptım .bence (kendim yaptım sonuçta)çok güzel oldu.kuzumda çok mutlu oldu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

3prenses ellerine sağlık çiçek işlemek de güzel fikir. ayrıca yorumun için de teşekkür ederim.Blogger profilinde mailin yok bulamadım bu nedenle bana mailini yazsana yorum olarak onaylamam merak etme.Sevgiler

 
designed by GeCe for only 3Prenses