17 Eylül 2009

eskileri değerlendirme etkinliği

örgüçantam sizlerle arkadaşımızda eskileri değerlendirelim etkinliği var.ben hiç dururmuyum hemen arşivden geri dönüşenler buldum ve bu güzel etkinliğe gönderiyorum.arkadaşıma kolay gelsin diyorum.




bu bir kot pantolon paçası.şimdi şık bir cüzdan
çay bardağı kutusu benim takı kutum oldu

eski taçlar ve yemeniler.aslında yemeniler kullanılmış değil ama modası geçmiş kullanılmıyacak



son olarak 2 kullanılmayan etek en alttaki yoyolu eteğe dönüştü









biri küçülmüş birisi artık sevilmeyen 2 etek .tek bir etekte anlaştılar.çokta sevdim ben.



2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık sadece cüzdanımı alıyorum diğerlerinde gidiyor diye not yok bir yanlışlık yapmayayım.bir ayarlarsan yarın tekrar bakar ilk fırsatta da yayınlarım.
hala giriş sorunu yaşıyorum. muazzezin blogundan kendimi tıklayıp hallediyorum işlerimi:))
sevgiler

natcilar dedi ki...

Merhaba arkadaşım eski yenileme etkinliğindeki çalışmalarını gördüm ziyarete geldim çok güzel işlerle karşılaştım ellerine sağlık ve zevkle sayfanda dolaştım.
nilay

 
designed by GeCe for only 3Prenses