20 Eylül 2010

UZUN ARADAN SONRA......LAVANTA TORBASI.


selam herkese.ne yoğun günler yaşıyorum böyle şaşıyorum bende.bayramdan hemen sonra okul telaşı başladı.biri gitti okuluna.lavanta torbası kızımın evine(garip geliyor.kızımın evi )diğeri şimdi çıktı evden okula.koştur koştur bittik valla.okul alışverişi zaten zor.birde şehir dışı varsa hele bizim bu yıl 2 tane iyice zor oldu.çarşıdan eve gelemez olduk:))fenada değil hani.
nazar boncuklu,yusufcuklu dualı bir lavanta kesesi.süpriz oldu kızıma,gençlere yaptığım için kot kumaşla yaptım.
yeni eğitim yılının başarı getirmesini diliyorum herkese.

5 yorum:

Mutluanne dedi ki...

bilmezmiyim okul telaşını koştur babam koştur artık,bende 4 ayrı okul olunca dahada zor Allah yardımcımız olsun şimdiden
sevgiler

elif-kayra dedi ki...

Hayırlısı olsun , başarılar diliyorum

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun canım benim... allah zihin açıklığı versin..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Çok şirin olmuş. başarılar onlarla olsun canım. sevgiler

Unknown dedi ki...

dil bile yadırgıyor değilmi kızımın evi derken
inş alışırsın yakın zamanda çokda güzel düşünmüşsün canım
tüm okuyan çocuklarımıza başarılar dilerim canım

 
designed by GeCe for only 3Prenses