19 Ağustos 2009

ödüllü mim


bu ne değişik ödül böyle.hemen aldım kabul ettim diyemiyorsun.yapman gereken bi sürü iş var.başlıyorum.leman ve eyleme teşekkür ederim bana bu ödülü pasladıkları için.


şimdi kendimle ilgili ilginç özellik yazmam gerekiyor.

1-bazen beni bile şaşırtıcak kadar çift karakterliyim.mesela ne zaman gerçekçi ne zaman hayalperest olurum ben bile çözemem.
2-yeni bir kitap okuyacağım zaman onu aralıksız saatlerce okur bitiririm.muhtemelen bütün gece 10 saat-12 saat aralıksız okuduğum olmuştur.bitirince hemen tekrar başlar bu kez yavaş yavaş zamana dağıtarak okurum.
3-çok fazla takıntım vardır.
4-yaptığım ,diktiğim tasarladığım kısacası tüm hobilerimi gece yaparım.11 den sonra 3-4 lere kadar uğraşırım.bütün günde blog blog gezerim.tv izlerim.çarşı pazar gezerim.ama hiç bir işle uğraşmam.
5-hayatımda hiç kimseyle küsmemişimdir.:))iyimi kötümü bilmem ama dargın olmadım hiçkimseyle.
6-kafama taktımı bir şeyi mutlaka yaparım.asla vazgeçmem..
7-çok fazla hayal kurarım.sıkıntılıysam da hayal kurunca mutlu olurum.ve.....tüm hayallerimde eninde sonunda gerçekleştiririm.



şimdide ven ödül dağıtımına geçiyorum arkadaşlar.tabiki biraz klasik olacak ama aranızda ayrım yapmak zor.
ankaralı dostlarım önce size

sihirlieller
gülen

1 aydır keşfettiğim bilmeyen varsa süper blog

begune


asortik krep
bulunur hint kumaşı
biryaşımadahagirdim

tabiki torpil geçiyorum prensesim

çocukça fikirler

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum güzelim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Tbrk ederim canım...

Hayatın Ressamı dedi ki...

teşekkür ederim güzel ödül için.bende bu güne kadar kimseye küsmedim.ne güzel bir huy değilmi?

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Teşekkür ederim;)

 
designed by GeCe for only 3Prenses