1 Ağustos 2009

yazmadan çanta

bazı yörelerde yemeni,bazı yörelerde çevre denir.biz yazma deriz.ben ne yaptım yazmadan çanta yaptım.niye yaptım:çünkü kızıma diktiğim sapları halat çanta varya,ona bir pembe astar yaptım kullanmadım.o pembe astara acil çanta yapmaya kalktım.gece evde o renk kumaşta yok.yazmaya saldırdım hemen.işin tuhafı astarı bunada kullanmadım.neyse şu meşhur üçgen katlama yöntemiyle yaptım.saplarada düğümler attım.öylesine bişey yaptım ama.paylaşamadık evde herkes benim bu diyor:))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

cok yatatıcısın.gule gule kullan.pardon kullanın.

Ada Deniz dedi ki...

çok güzelmiş. şu meşhur üçgen katlama nasıl diye sorsam.......

Unknown dedi ki...

3 prenses anlayamadım yarışmayı ve adresi ...

ufuk dedi ki...

çok sevimli olmuş...bende merak ettim katlama şeklini;)

embir dedi ki...

bu çantanda diğerleri gibi çok hoş olmuş, yapımının pratik olması da süper.

dshandmade dedi ki...

çok güzel olmuş. Katlama şeklini göstersene bir ara. Bana güzel bir fikir verdi. sevgiler...

Seddosh dedi ki...

Yapılışından da bahsetseydiniz keşke,çok değişik görünüyor.. Belki yapmak isteyenlerde vardır:))

 
designed by GeCe for only 3Prenses