1 Haziran 2009

adı yok

geçen hafta hat kursumuz tatildi.bende kurs olmayınca misafirlerimi ağırladım.teyzoşta gördüm yedim bunu.çok orijinal bir lezzet.adını bilmiyorum gerçekten.kurabiye değil.kek olabilir.baklava değil.ama isimsiz olduğuna bakmayın süper.
tarif:ben hazır baklava hamuru kullandım.teyzem kendisi açmıştı.
3 yumurta,1 su bardağı süt,1 su bardağı sıvı yağ,kabartma tozu,vanilya ,1 su bardağı şeker.aldığı kadar unla klasik bir kek hamuru hazırlanır.
1 baklava hamuru masaya yayılır 2ye bölünür.üstüne 1 cm. kalınlığında kek hamuru yayılır.ve rulo yapılır.sonra resimdeki gibi büyükçe kesilir rulo.(elmalı kurabiye ye benziyor şekil)sonra 175 derecede pişer.üstüne pudra şekeri elenir.kek ve baklava hamuru birbirine çok yakışmış.denemenizi tavsiye ederim.
afiyet olsun.

17 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçekten orjinalll emeğine sağlık tabi teyzoşununda:))
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Tugba dedi ki...

puf puf görünüyor
lokum gibi mmmm nefis

beyaz mendil dedi ki...

Ellerine sağlık hayatım.Ona sen bir isim verebilirsin:))Sevgilerimle

TATESAL dedi ki...

Adı yok ama belliki tadı var...Çok güzel olmuştur diye düşünüyorum ama buna bir isim koymak lazım.Yufkalı kek nasıl?

Unknown dedi ki...

eminim tadı harika olmuştur.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Çok değişik bir tarif. Adı değil ama tadını merak ettim.

İnci Yemek dedi ki...

Malzemelere ve tarife bakılırsa nefis bir şey olmuş ellerinize sağlık mutlaka deneyeceğim.
hayırlı haftalar..

*kelebekana*-* dedi ki...

en yakın zamanda deneyeceğim ..sevgiyle kal..

Unknown dedi ki...

O zaman ben bu pastanın isim ablası oluyum. Ben PRENSES PASTASI demek istiyorum. gerçekten de çok değişik bir tarif hiç duymamıştım nefis bişeye benziyo ellerinize sağlık.
Acaba üstüne şerbette dökülebilir mi ki? sanki dışı baklava içi revani gibi olurmuş gibime geldi:)

Unknown dedi ki...

İLGİNÇ BİR LEZZET OLMUŞ BİRŞEYLER ÜRETMEK ÇOK GÜZEL...
ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM...

Primarima dedi ki...

Ellerine sağlık fotograf bulanık olmasaydı keşke bu sekılde şeklini pek anlamadım ama tarıfe bakılırsa hımmm yemde yanında yat gıbı bısey yanı:)

TATESAL dedi ki...

Nerelerdesin arkadaşım 2 gündür sesin çıkmadı...

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba elınıze sağlık guzel olmuş etek değerlendırmenız

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın canım ne yaparsan damak tadı önemlı elıne sağlık

mavi sofra dedi ki...

çok degişik bir tarif ama kek hamuru o incecik hamurdan taşmaz mı merak ettim

mavi sofra dedi ki...

çok degişik bir tarif ama kek hamuru o incecik hamurdan taşmaz mı merak ettim

3prenses dedi ki...

elif kesinlikle taşmıyor.biraz katıca yaparsan daha garanti oluyor:))

 
designed by GeCe for only 3Prenses