8 Haziran 2009

çakma salaş hırka

laçinin salaş hırkalarına bayılmıştım.ama profesyonel dikiş bilmiyorum malesef.burada bu basitini bulunca az dikiş bilgimle yaptım hemen.çakma dediğime bakmayın.sadece dikerken çakma diye düşünüyorsunuz.çünkü çok basit.giyincede nasıl dikildiği anlaşılmıyor zaten.
link verdiğim blogda arkadaş daha ayrıntılı ölçülü anlatmış.ben pratikten anlatayım.penye bir kumaştan bir dikdörtgen kesiyoruz.yaka payı bıraktıktan sonra kollar için uzunlamasına kesikler atıyoruz.sonra hemen giyiyoruz.kol yuvaları küçükse az daha büyütüyoruz.(yaprak dökümünde ferhunde böyle kolsuzunu giymişti)sonra kol yuvasını ölçüyoruz.kaç santimse onun 2 katı kol eni kesiyoruz.kolları boru gibi dikip.o yuvalara yerleştiriyoruz.sonra ders çalışmakta olan kızımızı dersten kaldırıp mankenlik yapması için tehdit ediyoruz.fotoğraflarıda çekip aynanın karşısında hırkamıza bakıyoruz.
bunların hepsi 1,5 saat falan sürüyor.gün- gece bitene kadar hırkamızla dolaşıyoruz evde........
dünkü sorumu bilen-bilmeyen herkese teşekkürler.herkeslere mutlu yaşlar.

13 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Nihayet açabildim bloğunu, anlamıyorum açılmıyor bazıları :(
Zayıflayınca bu hırkadan bende yapmak istiyorum :)
Fotoğraftaki sensen eğer, inan çok yakışmış.Güle güle giy.
Dur ya ben dikeyim de, hırkayı giymek için belki daha çabuk zayıflarım :D
Öptüm en büyük ve sıcağından :)

Unknown dedi ki...

VALLA ÇOK ŞIK OLMUŞ..
ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..KEŞKE AZDA OLSA DİKİŞ BİLGİM OLSA:(((

TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık...Mankenin biraz zayıf kalmış hırkanın içinde...tehdit etmişsin kızı tabiii...Ama bence senin üzerinde harika durur...Hiçde çakma gibi durmuyor,emek vermişsin o kadar...Gerçi bu çakma sözünü pekde çözmüş değilim....Sevgiler...

ufuk dedi ki...

çok şık olmuş...kolay diyorsunuz ama penyeyi dikmek zordur...iyi günlerde giymeniz dileğiyle....

esr@ dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık. Fotograftaki prenseslerden birimi. Çok yakışmış.

Unknown dedi ki...

buda farklı bir salaş model degilmi .çakma degil ama onu biliyorum ...emeginize saglık .güle güle giyin

KİZHATCE dedi ki...

çok şık görünüyor hırkan..ellerine sağlık güle güle giy arkadaşım:)yorumuna tşkler...sevgiler...

embir dedi ki...

ay harika olmuş canım, emeğine sağlık. Çok beğendim. Bende geçen İstanbul'dan 5 liraya o ferhundeninkilerden almıştım.

Suzy dedi ki...

Güle güle giy canım, birkaç kişi daha anlatımımdan yararlanarak bu hırkayı dikip giydiğini paylaştı benimle. Ne kadar sevindim anlatamam. Dediğin gibi giyince çaktırmıyor acemi biri tarafından dikildiğini. Güzel olmuş, kızlara da dik bence, beyaz, pembe ve sarısını mesela. Kokoş kokoş gezersiniz analı kızlı:)

fatma dedi ki...

kendi emeğimiz olunca çok seviyor.beğeni ile giyiyoruz değil mi?ellerine sağlık.sağlıkla giy inş.

şirinem dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık bende severim geniş hırkaları :)

Tugba dedi ki...

ya insanın el becerisi olması ne güzel :)bir de manken kızı olması tabi :) gayet profesyonel görünüyor.

Bu arada saf melusina doğum günü sorusunu anlamdı :( İyi ki doğdun prenseslerinle nice mutlu sağlıklı günlere..

Primarima dedi ki...

Gayet güzel duruyor:)ellerine sağlık olmuş işte:)

 
designed by GeCe for only 3Prenses