12 Haziran 2009

mim

Soru 1- Kullandığınız Parfümün Markası?
aslında parfüm kullanmam.ama kokusunu sevince avon:urban flowers almıştım.aklıma esince püskürtürüm genelde kullanmam.
Soru 2-Kullandığınız Kremin Markası?
yüz için krem kullanmam.el kremi ve topuk kremi kullanırım.hastalığım dolayısı ile aşırı kuruluk yaşadığım için.topuk kremi lapidak bide avonun var foot works,ikisindende çok memnunum.el kremide avon dryskinsos gerçekten güzel.tabi bide nutrigina nın el kremi.aşırı kuruluk şikayeti olanlara öneririm.
Soru 3- Şu an okuduğunuz kitabın adı?
asım yıldırım: bir yudum hikaye. kaçıncı defa okudum bilmiyorum.çok sevdiğim kitapları tekrar tekrar okurum.
Soru 4-En son satın aldığınız 3 ürün nedir?
küçük prensesime bir etek,bir penye,kendim için bir hırka.
Soru 5- En çok sevdiğiniz 3 dizi film?
eskiden bizim evin halleri vardı.onu severek izliyordum.sonra asmalı konak.şimdilerde aslında hiç izlemiyorum.ev halkı hangisini izlerse.lost,yaprak dökümü,aşk ı memnu,bez bebek,selena.3 diziydi soruda ama kaptırdım kendimi.
bu mim sevgili arkadaşım tatesalin hazırladığı mimdi.zevkle cevapladım.sorular kolay isteyen buyursun bakalım.

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Teşekkürler canım....

ella dedi ki...

bizim evin halleri dizisi çok severdim :) bende yazabilirim bu mimi bir ara, güzelmiş :))

cansudere dedi ki...

evt canım sevgili tetesala cok teşekkür ederim bende cok sevdım ve hemen yanıtladım mutlu hafta sonları...

tasarım mekani dedi ki...

bizim evin halleri diziyi cok blog arkadaslari var izleyen.. ben hic bakmadim simdi merak sarmaya basliyor:)) medinem

 
designed by GeCe for only 3Prenses