4 Haziran 2009

geri dönüştü,yoyolandı geldi

bu aralar dikişe takmış durumdayım.bişeyler yaptım bakalım.sırayla yayınlıyıcam.bu ilk projem.geri dönüşüm çalışması.yukarı resimdeki beyaz etek küçük prensesimin,etek ucundaki işleri çok sevdiğimden küçülünce sakladım.ilk düşüncem çanta yapmaktı...
bu etekte büyük prenseslerden kalma.asimetrik etek modası kalmadı artık bende ikisini birleştirdim.küçük prensese misler gibi bir etek yaptım.

yoyoda yapmış oldum bu arada.ondan geri kalmadım yani. yoyo yapmayı çok sevdim.kafamda bir sürü proje birikti yoyoyla ilgili hadi hayırlısı.


beyaz eteğin etek ucundaki süslü kısmı kestim.kot eteğin asimetrik ucunuda kestim.sonra beyaz ucu kota diktim.ek yerine çok düz bir dikiş göründüğü için pembe tül büzüp diktim. köşesinide yoyoyla süsledim.bir geri dönüşüm hikayeside burada bitti......
not kot eteğin ucundaki fırfırda bundan sonraki yaşamına fular olarak devam edecek.

16 yorum:

aleyna dedi ki...

MAŞALLAH .İNSAN BECERİKLİ OLUNCA BÖYLE ŞEYLER ÇIKIYOR ORTAYA.SAĞLIKLA KAL CANIM.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar,hem de değerlenmişler.Bizler çocukken annelerimiz birer dönüşümcüydü,hep böyle güzel şeyler tasarlar yapıp bozup giydirirlerdi bizi.

Tugba dedi ki...

ne kadar şirin olmuş ben de cesaret edebilsem keşke şu dikişe :)
ellerine sağlık

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şeker olmuş, güle güle giysin küçük prenses:)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

İnsanın kendisinin tasarlayıp diktiği şeyi çocuğuna giydirmesi ne hoş bir şey. Bende yapmayı çok isterdim doğrusu.

Galiba bunun için önce bir makina edinmek lazım

SMİLENA dedi ki...

harika olmuş.ellerin dert görmesin.çok iyi bir fikir.

Hayatın Ressamı dedi ki...

süper süper süper.
çok beğendim.tebrikler.bende yazlık geri dönüşümler yapmalıyım bu aralar.
birde yoyo yapmayı açıklamalı anlatırmısın?

zehra dedi ki...

masallah nasıl becerıklısınız ve pratık :)) etek cok sık olmus:)

şirinem dedi ki...

Ne güzel değerlendirmişsin arkadaşım ellerine sağlık dikişten anlaman harika bende seviyorum ama malesef çok fazla bilgim yok bu konuda

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel. prenses güle güle giysin yeni cicisini

dantelistan dedi ki...

dikiş sabır işi üstelik eskileri değerlendirmek daha fazla sabır ve emek ister çok hoş olmuş ellerine sağlık

funda dedi ki...

Çok güzel olmuşlar gerçekten ellerine sağlık güle güle giyinsin prensesler:)

Unknown dedi ki...

SÜPER OLMUŞ KEŞKE BÖYLE MARİFETLERİM OLSA:(((

herşeyden azıcık dedi ki...

En ufak bir yeri bile boşa gitmemiş:))Maşallah küçük prenses güle güle kullansın sevgiler.

TATESAL dedi ki...

hARİKA OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM....gÜLE GÜLE GİYİNSİN PRENSES...

harosa dedi ki...

çok güzel olmuş canım güle güle kullan sevgiler

 
designed by GeCe for only 3Prenses