5 Haziran 2009

yoyo nasıl yapılır

sihirlieller yoyonun nasıl yapıldığını sormuş.hemen anlatayım dedim.istenen bir kumaş parçasından bir daire kesilir.
sonra dairenin etrafı dikiş ipliği ile geniş geniş dikilir.renkli iple yaptımki görünsün.

sonra ipin iğneli olan tarafından çekilir.böyle bir kesecik oluşur.

son olarakta elimizle ortasından bastırarak form verilir yoyoya, dikilerek sağlamlaştırılır.istenirse ortasına boncuk,pul v.s. dikilir.hepsi bu.merak eden tüm arkadaşlar için inşallah anlatabilmişimdir.



11 yorum:

Tugba dedi ki...

gerçekten çok açıklayıcı bir yorum olmuş
üstelik ne kadar da kolaymış
teşekkürler

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok net açıklamışın emeğine paylaşımına sağlık canım hayırlı cumalar...

Primarima dedi ki...

Gayet güzel anlatım olmus ama fotolar yıne bulanık :):)
Ben hep böyle yazıyorum dimi?
Teşekkürler anlatım için sihirli eller iyiki sormus bizde faydalanmıs olduk:)

zehra dedi ki...

aa o kadarda zor degılmıs epey kolaymıs

Unknown dedi ki...

ne kadar kolaymış.

nergisce dedi ki...

sende yoyo isine girmissi:D ne güzel bulasici bir hastalik gibi bu:) sevgiler

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok teşekkü ederim çok açıklayıcı bir anlatım olmuş.kolaymış yapması .bende denemeliyim en yakın zamanda.

#fatma# dedi ki...

ne zamandır denk geldikçe bakıyordum doğru düzgün bu kadar net bir anlatım bulamamıştım tşklerr...

SMİLENA dedi ki...

ne kolaymış.iyi ki anlatmışsın.süper bişey.kızları olan arkadaşlar haydi iş başına...

GAMZELİ ANNE dedi ki...

çok güzel anlatmışsın canım sağol gözü kapalı bile yapar insan artık:))

Elif dedi ki...

Wow ben bile anladim :)

 
designed by GeCe for only 3Prenses