26 Şubat 2009

1.erzincanlı blogcular buluşması

blog dünyasına adım attığımdan beri,hep profillerden erzincanlı bloger arar dururum.hele istanbul,izmir,ankara da blogerlerin buluşmasını duyunca pek imrenirdim.günlerden birgün gene profillere bakarken ne göreyim.tatesal,aramıza katılmış hemde erzincan.sonra funda.bu gün öğlen buluştuk.sanki yıllardır tanıyormuş gibi yedik,içtik,sohbet ettik.ben onları tanıdığıma çok memnunum.2. buluşmayı inşallah bizde yapıcaz.çok sevdiğim iki arakadaşım oldu blog sayesinde.

20 yorum:

Unknown dedi ki...

darısı başımıza.bende antalyalı arkadaşlarımla sizler gibi buluşmak isterim.

3prenses dedi ki...

çok hoş bişey eylem buluşun gerçekten bu arada yorum yazamıyorum sitene.yorum biçimini değişsen ne hoş olur.

funda dedi ki...

Cidden sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi oldu, hiç yabancılık yok, samimi ve içten bir ortamdı, bende çok mutlu oldum. öpüyorum

havvanur dedi ki...

ne güzel adınıza sevindim bloglarda sorunmu var çogu açılmıoo bide izleyiciler kısmı bi acaipp

AskinAy dedi ki...

oh ne iyi etmissiniz canim daha nice güzel günlerde bulusmaniz dilegiyle sevgiler..

3prenses dedi ki...

bende öptüm canım

3prenses dedi ki...

sağolun aşkınay,havanur,teşekkür ederim.

SMİLENA dedi ki...

ne güzel yaaa.ben daha kimseyle şahsen tanışamadım ama inşallah ileride olur...

ella dedi ki...

çok özeniyorum ben blog arkadaşlarının buluşmasına, çok sevindim sizin için :)

TATESAL dedi ki...

Canım benim ,bende çok mutlu oldum...Seni tanıdığıma .Güler yüzüne ve arkadaşlığına doyamadım ne çabuk geçti...İnşallah yine görüşürüz......

funda dedi ki...

Darısı başınıza, inanın çok keyifliydi bugün öğlen.)

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Ne güsel siz böyle buluşmada mı yaıpyorsunuz. Burda türk çok as keşke olsa.

Ayşe dedi ki...

cok hos olmus cidden ;)

Adsız dedi ki...

ne güzel yapmışsınız hadi gözünüzaydın.

made in funda dedi ki...

harika bir iş yapmışsınız canım.çok imrendim size...

mehbup dedi ki...

Beni niye çağırmadınız..Ankarada oturabilirim,ama Erzincanlıyım:( Adınıza çok sevindim.....

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bu harikaaa :)) Eminim cok keyifli olacak :)

sihirlirloklava dedi ki...

harika...neyse ben de yazın Erdek e gelen olursa buluşurum artık...kıskandım:)

funda dedi ki...

Mehtapcığım, Erzincan a gelirsen ulaş bize, senin için mutlaka büyük bir buluşma yapmak isteriz:)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ne güzelllll, harikasınız kızlar daha sıkı dostluklara....

Sevgiler,
Evren

 
designed by GeCe for only 3Prenses