18 Şubat 2009

tavuk göğsü


yalancı tavuk göğsü demiyorum çünkü sahisini yapana pek rastlamadım.yıllardır bu tarifle yaparım süper güzel ve pratik.tarif
1.5 kilo süt
10 kaşık un
16 kaşık şeker
1 paket margarin(ben yarım paket koyarım bazende 2 dolu yemek kaşığı tereyağıyla )
damla sakızı(2 parça)
yapılış:
yağ ve un tencereye sonra ocağa biraz renk almadan kavrulur,sonra tüm malzeme katılır.arasıra karıştırılarak pişip katılaşması sağlanır.topak topak olur korkmayın.piştikten sonra blendırla 10 dk kadar çırpılır.misafir için yaptımsa ıslatılmış bir tepsiye kendimiz içinse,kaselere dökerim .afiyet olsun

15 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

eline sağlık...ben onun için t.göğsü muhallebisi diyorum..dediğin gibi daha gerçeğini yapanı ben de görmedim:))senin gibi bazen de kaselere koyarım.her şeklide sever ve yerim...sevgiler canım

3prenses dedi ki...

teşekkürler sihirli oklava.evet gerçek yok ortada hep yalancı var.gerçi eşim ist.dersaneye giderken bir yerde yerdik gerçeğini diyo ama ben yemedim hiç.

gül dedi ki...

bende gerçegini yemedim hiç hep yalancıları var elinize saglık

made in funda dedi ki...

nefis olmuş canım.afiyetler olsun.ellerine sağlık.sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlaka denenmeli :)) Ellerine saglik sevgili 3prenses :)) Afiyet olsun :))

ONLARUYURKEN dedi ki...

hayırlı akşamlar çok güzel bir tarif ,
yarım saat önce sizin yazıyı görseydim sizin tarifi yapardım zira bende kakoolu pudink yaptım ama en kısa zamanda deneyeceğim sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

dediğin doğru arkadaşım. biz de gerçeğini ancak buradaki ünlü bir tatlıcıda yiyoruz. ben de evde sahtesini yaparım hep. :)) ellerine sağlık. nefis görüküyooo... :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aşkım kızma bana ama bu yalancı tavuk göğsü ve gerçeğini yapmak hiç de zor değil bu karışıma sadece ince ince didiklenmiş tavuk göğsü etleri koyacaksın. Tühhh ben geçen gün yapmıştım koysaymışım keşke. Ama ellerine sağlık damla sakızlı pek güzel oluyor.

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

en sevdiğim tatlılar arasında. Bende öle gerçeğini görmedim. ellerine sağlık.

funda dedi ki...

Kızma ama Seni mimledim:)Gelsene siteye:)

Böcek dedi ki...

tavuk göğsünü dün bende yaptım,küçük bi tavsiye veriim bir de..
içine çok az portakal kabuğu rendeledim mükemmel oldu:D
ayrıca bizim buralardan bi blogger görmek de çok mutlu etti,yok sanıyordum ama varmış:)) erzurumdaım bende:)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

he heee:-)katılıyorum ben de hiç sahisini yapan görmedim:-) ellerine sağlık,çok güzel görünüyor canım.sevgilerimle...

TATESAL dedi ki...

Canım merhabalar...Akşam mesajını okudum,kararı bana bırakmışsın..Bende şöyle birşey düşündüm ne dersin? Blog arkadaşlarımızdan FUNDA var hani daha önce bahsetmiştim arkadaşım yeni diye,sende sağol izlemeye almışsın...Oda Erzincanda...Üçümüz bir gün öğlen arası biryerlerde buluşsak birşeyler yesek içsek nasıl olur?Senin için uygunmudur?Oda çalışıyor çünkü.Hem diğer blog arkadaşlarımızada Blog Erzincan Buluşması diye yazarız...Foto çekiliriz...Uygun olursa haber ver,haftaya çarşamba,perşembe gibi buluşalım.SEVGİLER.Bu arada mime cevapla uğraşıyorsun sanırım,görüntüyü açamadım...bye

mehbup dedi ki...

tebrikler,pratik....böcek dediğini uygulayacağım..Bende teremyağı koyarım.

cicibici bişeyler dedi ki...

Harika olmuş tavuk göğsü!ellerine sağlık çok severim,tarif için teşekkürler,bu aralar yapmak istiyordum,sevgiler.

 
designed by GeCe for only 3Prenses