3 Şubat 2009

su böreği


malzemeler--3 yumurta,1 su bardağı su,tuz,aldığı kadar un
yapılışı-hamur tüm malzemeler katılıp yoğrulur,biraz dinlendirilip,15 tane topak yapılır,tek tek açılır.bir tencerede su kaynatılır,bir büyük kaseye soğuk su konur.açılan hamur 4 e bölünür,önce kaynayan suya sonra soğuk suya atılır.sonra yağlanmış tepsiye dizilir.7 yufka bu şekilde haşlandıktan sonra arasına beyaz peynir maydanoz ikilisi serpilir.kalan yufkalarda haşlanıp tepsiye dizilir.en üste tereyağı tökülür kızartılır afiyet olsun.

8 yorum:

TATESAL dedi ki...

Arkadaşım ellerine sağlık,su böreği olur da yenmez mi.Çok nefis olduğuna eminim....
Ayrıca size birşey sorabilirmiyim.Benim reklam için adsense hesabım hala onaylanmadı.Bu konuda bilginiz varmı?

TATESAL dedi ki...

MİMLEDİM SENİİİİ
MİM KONUSU:3(Üç)
1-Hayatınızda en çok sevdiğiniz 3 kişi?
2-Sizi hayata bağlayan 3 olay?
3-3 Şey Dileyin
4-3 gün önce saat 3 de nerede ne yapıyordunuz?
5-Mobil Telefonunuzda kayıtlı 3.kişinin adı nedir?

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık arakadaşım.
Çok güzel görünüyor.
Görüşmek üzere.

GeCe dedi ki...

ben de çok severim ama açmak zor geliyor

nalan dedi ki...

çok zor ,hazır bulunca yerim.
bi daha ki sefere gelip yiyeyim bari:)

Adsız dedi ki...

selam.. ben su böreğini hep pastanede yiyorum .çok sevmeme rağmen daha yapmaya cesaret edemedim ....

gül dedi ki...

ayy harika duruyor içim ezildi valla

AskinAy dedi ki...

afiyet olsun su böregi pek severim,ellerinize saglik,sevgiler..

 
designed by GeCe for only 3Prenses