28 Şubat 2009

lila


anneciğimin marifetli ellerinden çıktı bu model.badi üstü şık bi bluz.

7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Annenin elleri dert görmesin,çok güzel olmuş.Sevgilerimle

3prenses dedi ki...

havvanur ve eylem yorum yazmaya gelirseniz okuyun istedim sizin bloglara yorum yazamıyorum hata veriyor.bizimki gibi pencere olursa herkes yorum yazabilir.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık anneciğinin harika olmuş :))

Sevgiler,
Evren

3prenses dedi ki...

teşekkürler evrencim.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Böyle tiril tiril bluzleri baharda giymeyi çok severim. Güzel ve çarçabuk örülecek bir modele benziyor. Denemek lazım. Ellerinize sağlık

sihirlirloklava dedi ki...

annenin eline sağlık.sen de güle güle kullan canım..bu yorum olayı için de iyi düşünmüşsün..ben de çoğu kişiye kaç kere uğruyorum yorum için yazamıyorum..sevgiler

Nora dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
 
designed by GeCe for only 3Prenses