7 Şubat 2009

mereng


geçen gün başka birşeyde yumurta sarılarını kullanınca ,hemen aklar klasik olarak mereng yapıldı.süper lezzetli oldular ve hemen tüketildiler.tarif herkes bilir ama bilmeyenlere:4 yumurta akı-4 çay bardağı şeker.mikserle yaklaşık 15 dak.çırpılır.yağlı kağıt serilmiş tepsiye ister krema pompasıyla ister kaşıkla(ben kaşıkla döktüm)dökülür.170 derecede kuruyana kadar pişer.yapanlara şimdiden afiyet olsun.(her yumurta akına 1 çay bardağı şeker hesabı yapılır.yani benimki kadar çok yapmayabilirsiniz.)bu arada erzincanlı takipçim.yorumunuzu okuyunca çok duygulandım.gerçekten erzincan çok güzel bir şehir.ve küçük, belkide tanışıyoruzdur.

7 yorum:

Mavi Bahçe dedi ki...

Ellerine sağlık canım

emine dedi ki...

bizde buna beze diyoruz çok severim ama evde bir kere denemeye kalktım beceremedim çok yumuşak oldu pastanedekiler gibi kuru olmadı bir daha da cesaret edemedim denemeye ellerine sağlık iyi geceler

GAMZELİ ANNE dedi ki...

bende pek bi severim ellrine sağlık:))en kısa zamanda yapayım bari:))

GeCe dedi ki...

canım gecen bundan istemişti tam üstüne yapmışsın

Bir Dilim Düş dedi ki...

Biz buna beze deriz daha doğrusu ben öyle biliyorum canım ve az nce de bununla lgili bir anımı yazdım blogumda bir uğra istersen :)))

Sevgiler,
Evren

beyaz mendil dedi ki...

Ben bunu çok merak ediyordum nasıl yapılıyor diye.Çok teşekkür ederim sana hemen deneyeceğiğm.

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Biz burada çok yeriz :)
{ Massachusetts'den sevgiler.}

 
designed by GeCe for only 3Prenses