4 Şubat 2009

mim

ürün tanıtımı için,gece mimlemişti beni.ilk ürünüm,dr.oetkerin dekor şekerleri,vanilyalı,tarçınlısı var.bütün keklerime ve kurabiyelerime dökerim.süper lezzet veriyor.
ikinci olarakta bir temizlik ürünü keşfettim.limon ve bergamut kokulu ajax yüzey temizleyici.çok güzel kokuyor gerçekten.uzun süre koku kaybolmuyor evden.bergamut kokusunu sevdiğim için belkide böyle hoşuma gitti.daha çok şey yazmak istiyorum aslında ama çocuklar evde olunca bilgisayar bekleyen çok oluyor evde.bu yüzden yorumlara cevap da yazamıyorum.güzel keşifler için bende birilerini mimliyim.nalan ,mutlu çocuklar sizi mimledim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

dr. oetkerin hangi ürünü kötü ki. Allah razı olsun ondan:)

Unknown dedi ki...

Canım çok ilginç bir mim:))Mimleri seviyorum öptüm...

GeCe dedi ki...

aa bak ben bilmiyrdum bakayım buna

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şu ajaxı hemen denemek isterim bende :)
çok sevrim sizin gibi bergamot kokusunu..
hatta olsada çaylarımızada atsak tazesini..
bilgilere teşekkürler canım.
çok sevgiler istanbuldan.
NuNU

Tugba dedi ki...

ben bayılırım bergamot kokusuna ve bergamot aramalı çaya :) hemen bulayım

nalan dedi ki...

canım mimlendiğimi şimdi sayfana bakınca farkettim .düşünüp yanıtlayayım ben de.
teşekkürler

Paşa dedi ki...

bende bilmiyordum heer ikisinide kullanıcam:))teşekkürler..

Adsız dedi ki...

erzincan"a kucak dolusu selamlar...su an buyudugun sehirden uzak da olsam onu ne kadar cok sevdigimi daha iyi anladim.ailem arkadaslarim her sokaginda farkli anilarim ve munzur dagim...sizi bloglarda dolasirken fark ettim ve o kadar cok sevindim ki cok mutlu oldum internette bile erzincanla alakali seyler beni mutlu ediyo iki yil oldu yurt disina cikali ilk gittigim yer estonya erzincana benziyodu kucuk bi ulke olmasi ve erzincan gibi duz bi ulkeydi simdi farkli bi ulkedeyim ve 6 ay oldu yaz tatilinden doneli sanki hic gitmemisim gibi ilk ayrildigimda dondugum de tanidigim o sokaklarda saatlerce yuruyecem diyordum simdide ole annemi yanima alip ergana yurumek ve munzuru izlemek istiyorum buralar o kadar yabanciki anlamsiz icinden diyemiyosun su binada su oturuyo die cocuklugum yavuzselim mahallessinde gecti hala orda oturuyo annemler.dagittim yazimi ama cok ozledim vatanimi sizi devamli takip edicem.erzincan"a,lisedeyken izlemekden zevk aldigim munzur dagina kucak dolusu selamlar...

 
designed by GeCe for only 3Prenses