4 Ağustos 2008

önce eğitim

bir kaç gündür önce eğitim isimli kitabı okuyorum (yazar :selami tanoğlu)her kelimesinden okadar etkileniyorum ki ,okadar zevkle okuyorum ki anlatamam .bulduğum her fırsatta hemen tekrar okuyorum .(sanırım 3 .okuyorum) küçük bir alıntı yapıyorum kitaptan ,hemde en sevdiğim bölümünü herkesin okumasını istiyorum
toplumdaki huzursuzluk cehaletten kaynaklanmaktadır.ilmin ışığı cehaleti boğdukça,anarşi yerini huzura,bağnazlık müsamahaya,kabalık sevgiye terkedecek.'huzuru heryerde aradım.ancak tenha bir yerde ,bir kitapçıda buldum.'(François)

2 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar 3prenses, tesadüfen ugradigim blogunda bu kitap tanitimini görünce hemen yanima not aldim. Türkiye`ye gelince hemen bu kitabi alacagim insallah. Bende egitim ve insanin kendini gelistirmesini cok seven bir kisi olarak bu gibi kitaplara yöneldim. Ilk baslarda piskoloji ile ilgili kitap da cok okudum, Paylasiminiz icin cok tesekkürler, baska tavsiyede beklerim, sevgiler....

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Gerçekten çok mantıklı cümleler! Herşeyin temelinde eğitim yatıyor. Türkiye'nin en büyük sorunu bu bence. Ama çözülmesi biraz zor. Annelerin çocuğa verdiği eğitim çok önemli! Selamlar...

 
designed by GeCe for only 3Prenses