12 Ağustos 2009

mimlendik

mimlenmişim.sevgili arkadaşım elvan tarafından.hemen cevaplıyım.

hangi şehirde yaşıyorsun?
erzincan
mesleğin?
görünürde ev hanımıyım ama aslında her işle uğraşan biriyim
blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
aslında küçük prensesim kendisine site isteyince başladı herşey.blog dünyasını böyle keşfettim.kızıma bir blog açtık.sonra neden olmasın dedim ve bende başladım
nekadar süredir blog yazıyorsun?
ekim 2007 den beri yazıyorum.yani en eskilerden biriyim:)
bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
günde en az 5 defa
pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
ilk tabiki
başka bir blog sayfasında görüp aldığın bişiy ya da gittiğin yer oldumu oldu mu?
aslında çok oldu tabiki.gittiğim yer değil tabi.ta buralardan imkansız.ama aldığım mutlaka olmuştur.en azından çeşitli hobi malzemeleri.mesela keçe
bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
blogumda asla kendi yapmadığım bir işi yayınlamam.tamamen beni temsil etmesi gerekiyor.
bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs.)
kesinlikle içerik.
blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?
aslında başlarda olumlu bakmıyordum.1,5 yıl reklam falan almadım.sonra diğer bloglarda çok görünce neden olmasın ki dedim.
blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin?
çok güzel olur tabiki.biz burda erzincanlılarla buluştuk zaten

du mimi kimler yazsın
smilena,dikiş sepeti,bizim gibiler

2 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Seni biraz daha tanımak güzeldi arkadaşım.
En kısa zamanda cevaplayacağım, çok teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

SENİ YAKINDAN TANIMAK ÇOK GÜZEL..
SEVGİLER..

 
designed by GeCe for only 3Prenses