16 Ekim 2009

mim

tasarım mekanı mimlemişti beni. anca sıra geldi yazıyorum hemen.sağol canım.
1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
gül severim,papatya severim,bilmem ki ya kaktüste severim.aslında çiçekleri severim.evde bakmak dışında:)
2-gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
ooo bende hayal çok.hangisini saysam.mesela çocuklarımla ilgili güzel hayallerim var.(inşallah gerçekleşir)ayrıca mesela kafamda yapmayı tasarladığım şeyleri bitirmiş görmekte hayalimdir benim.erzincan-eskişehir arası hızlı trende hayalim benim.
3-en sevdiğiniz-en sevmediğiniz 3 huyunuz?
sevdiğim huylarım çoktur benim.kendimi severim.kendimle barışığımdır.dolayısıyla sevdiğim huyum çooook:)hep umutluyumdur,hep mutluyumdur,küs olamam,kin tutamam,çok amacım,çok hayalim vardır.hiç boşlukta kalmadım şimdiye kadar.yapamam diye bir düşüncem asla olamaz.küs olamamak,kin tutamamak ayrıca en sevmediğim huyumdurda benim.burcumun özelliği çift karakteri sonuna kadar taşıyıp,bazen kendimi bile anlayamak sevmediğim huylarım arasındadır.insanın kendisiyle ilgili şeyleri anlatması ne zormuş yahu:))
4-gıcık olduğunuz 3 hareket?
en gıcık olduğum şey--benim çevremde genelde bayanlarda var.kendini ve kişiliğini hiç yokmuş sayıp,hep kocalarıyla övünen kadınlar.benim kocam şöyle iyi,böyle paralı,böyle tanınmış diye anlattılarmı gıcık olurum.yahu sen yokmusun,senin bir meziyetin yokmu.birisin karısı olmaktan başka.
ikinci gıcık olduğum şey,bir eşyayı tam fiyatıyla alıp bikaç gün sonra indirimde görmek
üçüncü hareket aklıma gelmiyor malesef
5-bu benim en kara günümdü.dünya başıma yıkıldı,bir daha ayağa kalkamam dediğiniz olay?sanırım böyle bir karagün yaşamadım.çok şükür

0 yorum:

 
designed by GeCe for only 3Prenses