21 Haziran 2010

mimlendik

merhaba herkese...yeni haftaya mimle başladık:))sunset tarafından mimlendim..şimdi cevaplar.
felsefem:her an herşey olabilir. yapabilirim..
hayat:zor
güneş:yaz
gözler:0.50---0.1 :)bozuk
yıldızlar:yaz akşamlarında balkonda oturup,kayan yıldız görmek için saatlerce beklemek
güzellik:bakan göz ve gönüle göre değişir
sevgi:anne-çocuk
aşk:gençlik
müzik:barış manço,sezen aksu
dost:zor bulunur
para:çalışmak
zaman:çabuk geçiyor
erkekler:babam,eşim,kardeşim
savaş:gereksiz gözyaşı
ağlamak:zaman zaman gerekli
deniz:belediye başkanımıza burdan sesleniyorum:)erzincana deniz istiyoruz.bakınız:eskişehir
ayna:olmasa ne yapardık..
hayal:mutluluk kaynağım
evet benden bu kadar...
şimdi benimde mimlemem gerekiyor a
rkadaşlarımı kimler cevapladı bilmiyorum ama olsun.
hayal kahvesi
annemin eli
mavianne
tuğba
ernur
sittirella

7 yorum:

Annekaz dedi ki...

ya benim de var.. sevvmiyorum ama mimleri :)

Sittirella dedi ki...

Mi(m)ssion Completed Şeker :)
Bak bakalım, beğenecek misin?

http://sittirella.blogspot.com/

Sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

teşşekkür ederim...

dilego dedi ki...

harıka bı sayfanız var bayıldım renk uyumuna ıcım acıldı resmen
http://dilegom.blogspot.com/
banada beklerım sızı gormek mutlu edecek

Joshy and belle dedi ki...

hello thank you for following my blog! Ive just been looking at your blog its so pretty! fliss xx

hunerlieller dedi ki...

erzincana deniz:))bende o zaman gelirim memleketime:)))acele denizzzzzzzzzzz...

MAVİANNE dedi ki...

tatlım kusura bakma geç döndüm
seyahatteydim
mimi burada cevaplasam :)

felsefem: mutlu ol, mutlu et
hayat: kısa, güzel geçirmek lazım
güneş:yaz tatili, deniz
gözler: aşkın ilk başladığı yer
yıldızlar: gökyüzünün süsleri
güzellik: kalp güzelliği önemli olan
sevgi: her insanda olması gereken, herkese verilmesi gereken bir hediye
aşk: kalbin kıpırtısı, yaşama sevinci
müzik: ruhun gıdası, onsuz olmaz
dost: insan olmanın anlamı,paylaşım
para:olamazsa olmaz,
zaman: çok çabuk geçen, durduramadığımız
erkekler: hep çocuk kalan sevdiklerimiz
savaş: keşke hiç bu kelime olmasaydı hayatımızda
ağlamak: üzüntünün, mutluluğun, yoğun duyguların dışa vurumu
deniz: sonsuzluk, hafiflik, sevdiğim
ayna: bizi yansıtan
hayal: hayal kurmadan yaşanmaz


sevgiler

 
designed by GeCe for only 3Prenses