18 Ağustos 2010

unutmamak için-tavada poğaça


tamamen doğaçlama bir tarif.
2 yumurta
1 su bardağı yoğurt
yarım su bardağı süt
kabartma tozu
tuz,undan oluşan bir hamur.
ne yapayım diye düşünürken böyle oklavayla ince açıpiçine beyaz peynir ve maydanozdan oluşan bir harç koyup yağda kızarttım.aslında sahur için ağır olucak diye düşünürken çok hafif olmasına şaşırdım:))çok beğendik.unutmamak için notumu aldım buraya gece fotoğraf çok zordu.en anlaşılabilenini seçtim:)
not:bazı bloglara giremiyorum hiç.anında hata var diyip açık olan diğer sayfalarım dahi kapanıyor.netten tamamen çıkıyor.2 ayrı bilgisayarda denedim aynı sonuç.bu blogglardan bazıları...tatesal ve ruşen...fifkri olan varmı??

9 yorum:

TATESAL dedi ki...

Nette herşey mümkün İlkaycım...bende neden bana hiç yorum bırakmıyorsun diye merak ediyordum,şimdi anlaşıldı ama sorun ile ilgili hiç bir fikrim yok...

elif-kayra dedi ki...

afiyet olsun, bazen doğaçlama yapılan lar dahada lezzetli oluyor.

YeMeK vAkTi dedi ki...

bana olmuyor ından bişi diyememde bu poğaçlara bayıldım ben iyiki yyaınlamışsın

ANNEMİNELİ dedi ki...

Kızartma olmasa hergün yerim.Çok severim.Ellerine sağlık..Leziz görünüyor..Sevgilerrrrr....

BirSen dedi ki...

Oy oy oy..ne güzelde pufidik pufidik olmu$lar..:)
Annemde bu pogacalardan cok yapar...tadi nefis gercekten!:)

Bugün bloglarda ne kadar yemek tarifi varsa baktim..sanirim cok aciktim..biran önce iftar gelsin istiyorum.:))

fuat gencal dedi ki...

Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.Biraz pişiyi birazda çiğ böreği hatırlatıyor.

Saygılar.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım.

blog girişlerinde bende sorun yok canım belki geçicidir sendeki durumda.
sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

bende tarif defterime yazdım ...adı da 3 prenses poğaçası..

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba arkadaşım ellerine sağlık.Blogunu arkadaşları gezerken gördüm.Beğenip izlemeye aldım.Bu tarifin benzerini bende yapıyorum.Ziyaretime gelirsen sevinirim.Sevgiler...

 
designed by GeCe for only 3Prenses