2 Eylül 2011

özetle...


eylülün serin havası,yağmurun sesiyle süslendi bugün..
hayatımızda bir yaz daha bitti..yaz aylarını çoğunluğa kıyasla ben hiç sevmem.sıcakla aram maalesef hiç iyi değil..
çok verimsiz bir yaz oldu.....tv,bilgisayar,kitap üçgeninde gezdi durdu..
aslında beynim hiç bu kadar dinlenmemişti..kabul etmem lazım.
sessiz sakin,az düşünceli.çocuklarla bol vakit geçirmekte çok güzeldi:)

bu arada tam 20 yıl aradan sonra eğitimime devam kararı aldım.Allah kısmet ederse bu eğitim- öğretim yılında açık öğretim sosyoloji bölümünde öğrenciyim.aslında benim için çok heyecan verici:)


4 yorum:

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

sizin gibi sıcağı sevmeyenlerden ve bu yazı aynı sizin gibi geçirenlerdenim buarada kazandığınız bölüm hayırlı olsun başarılı bir ögretim yılı geçirmeniz dileğiyle...

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun, başarılar...

Mutlu Eller dedi ki...

Benim de sıcakla işim olmaz, yazı özleyenlerden olmadım hiç:)
Eğitiminizde başarılar, güzel ve iyi bir adım...

prenses annesi dedi ki...

yaşı kaç olurs olsun okumaya karar veren birilerini duyunca çok mutlu oluyorum :))

 
designed by GeCe for only 3Prenses