2 Ocak 2010

hediyelerim ve tatarca çiğ börek şiiri

perşembe sabahı döndük 3 gün 4 gece süren yorucu yolculuktan.döndüğümde 2 güzel koli bekliyordu beni.çelebimyetmişdördüm neler hazırlamış bana.100 izleyicisi olmam şerefine.takılar kokular atkılar çok şanslıyım vesselam:))ellerine sağlık güzel insan.


2. kolimde hani primanın hazırladığı yılbaşı çekilişi vardıya ordan.çok şık bir çerçeve ve mumluk sevindirik oldum resmen.efulimide tanımış oldum böylece.zarif hediyelerine teşekkürler.
gitmişken eskişehire uğramadan kuzuyu görmeden gelmedik tabi.Eskişehir'den bir çiğ börek şiiri ile bu postu bitireyim hemen.bu tatarca çiğ böreğe adanmış şiiri öyle beğendim ki hayat arşivimde bulunsun istedim.
ataydan kalgan aşlar etli maytı kamuraş
kobetemen katlama laşka cantık tataraş
şıborekmen kım osse hastalık neken bilmez
balaban bir doktur aytkan tansiyonlu bir kartka
başın avursa yada kelse ağır bir sancı
dakkasında keser şırbörektir ilacı


8 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Valla eğer çiğ börek baş ağrısına iyi geliyorsa bende gönül rahatlığıyla bunu hayat felsefem olarak kafama kazıyabilirim:)) Ama sanmıyorum sadece alacağım kilolarlarda bana yardımcı olabilirmiş gibime geliyor:))Ayrıca hediyeler çok şık bayıldım iyi günlerde kullan.

Filiz dedi ki...

hediyelerini güle güle kullan canım.demek çiğbörekleri afiyetle yediniz,biz de gün sayıyoruz eskişehire gitmek için.gider gitmez papağanda nefis çiğbörekleri indiregandi yapcam mideye...sevgiler

Efuli dedi ki...

rica ederim iyi günlerle kullanın sevgiler

muko dedi ki...

Etkinliğimize davetlisiniz...
4-5-6-7-8-9-10-11-12 yaslara kadar süveter, atki, sapka bere, yelek, hirka, yani ne örebilirsek örmeye calisacagiz, örgü oldugu icin tam kis zamani bir faydasi olur düsüncesiyle 1 ay gibi bir süre koyduk...

Sayi yok yani istedigimiz kadar örebiliriz yani 27 Aralik 2009- 30 ocak 2010 tarihleri arasinda etkinligimiz baslamistir, ve sayi yok arkadaslar istediginiz kadar örebilirsiniz, 1-2-3 hic fark etmez, sonucta ihtiyac sahibi cok kisi oldugu icin direk magazaya gidicek bu yapilanlar.

Etkinliğe katılmak isteyenler benimle iletişime geçebilirler.Hatta isteyen her arkadaşım bannerini blogunda yayınlayabilir ve çok da sevinirim katılımınız olursa, aslında benden çok bu örgülere ihtiyacı olan çocuklar sevineceklerdir.

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

güle güle iyi günlerde kullan canım.
şiveden dolayı şiiri çözene kadar uğraştım ama google amcanın da yardımıyla buldum manalarını.güzelmiş

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hediyelerin çok cici güle güle kullan ...

Afiyetler olsun:)))

Nilgün Komar dedi ki...

afiyet olsun canım benim vede güle güle kullan...
sevgiler.. selamlar..

TATESAL dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan çok beğendim.....

Senin Deryaya gönderdiğin cezvelerde harika,görünce hemen Erzincanı çağrıştırıyor...

Yoyo kolye çok hoşuma gitti,ellerine sağlık...

Sevgiler...

 
designed by GeCe for only 3Prenses