14 Ocak 2010

pembe incili yemeni kolye

yoyolu kolyelere devam....

bunu pembe inciyle süsledim.kadife kurdele kullandım bu defa.bir köşesine iğne oyasını yapmayı da unutmadım.

burada bekliyecek sahibini


bu arada pek yoğunum.hem örgüm var bitirmeye çalıştığım.hem de çanta dikiyorum.ayrıca da kolyelerim.çok işle uğraşıncada ortaya pek bişey çıkmıyor:))



mis kokulu gün ışığı ödülü ve dostluk fermanını gönderen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.ben kimseye gönderemiyorum çünkü ben yazana kadar herkesler aldı zaten.neyse ödül gitmeyen varsa ben de onlara gönderiyorum


4 yorum:

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Arkadaşım çok güzellll, inan bayıldım buna, ne kadar yaratıcı ve otantik bir tasarım bu, ben bunu almak istiyorum, nasıl ulaşıcam.ellerine emeğine sağlık.

BirSen dedi ki...

Ayni anda bir cok $eyler ugra$tinmi hic biri bitmek bilmiyor dimi...anliyorum seni.:)

Yemenden yapmi$ oldugun yoyolu kolyeyi cok begendim! Oya detayida harika olmu$,ellerine saglik!:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık.sevgiler canım

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın elınıze sağlık çok zarıf olmuşlar ıyı gunlerde kullanın

 
designed by GeCe for only 3Prenses