12 Mart 2009

13 mart

bu tarih malesef biz erzincanlılar için:korku,hüzün,endişe gibi rahatsız edici hisler verir.
aslında blogumda güzel şeyler yazmak istiyorum ama buda hayatımızın bir parçası.
depremde aile çevremizden kaybımız olmamıştı.çok şükür.sadece kardeşim enkazda kalmıştı,12 saat sonra çıktı.ama çevremizden kaybettiklerimiz,yaşadığımız korku hala unutmadık...........
yardımlaşmanın ne olduğunu o zaman öğrendik.yaktığımız ateşle ısınırken çevre illerden yardımımıza koşan insanların getirdiği ekmekle oruç açtık.tankerlerle gelen suları içtik.çadırda nasıl yaşanır,hepsini öğrendik.bunları bildiğimiz için,bizden sonra felakete uğrayan marmara bölgesine:kızılayın bize verdiği ne olur ne olmaz diye sakladığımız çadırlarımızı ilk bizler gönderdik.
bugün yıldönümü yazmak istediğim o kadar çok şey varki........
Allah bir daha yaşatmasın inşallah

15 yorum:

GAMZELİ ANNE dedi ki...

evet canım deprem kötü bi olay adı bile ürkütüyor insanı..Allah bir daha yaşatmasın...

Adsız dedi ki...

Allah yaşatmasın canım.Çok korkunç hele bir de yakınlarını kaybedenler için..Geçmiş olsun ..Allah korusun hepimizi..

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Allah bir daha o günleri yaşatmasın. Zor durumda kalmadan paylaşmayı da bilmek gerek.Sevgiler.

Suya atılan nakışlar dedi ki...

merhaba
bende bir erzincan'lı olarak
aynı hisleri paylaşıyorum seninle . Allah bir daha yaşatmasın acı keder.
selamlar...

TATESAL dedi ki...

Allah korusun bizleri ve Erzincanımızı....

bir demet feslegen dedi ki...

Canım benim geçmişler olsun.. Allah tekrarını yaşatmasın.. Çok zor olsa gerek, tabi ki yaşanılanlar unutulur mu..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Allah tekrar yaşatmasın çok acı :(

Tugba dedi ki...

Allah bir daha öyle acı günler yaşatmasın . Ben de Kocaeli'de okuduğum için yakından biliyorum insanların acılarını..

Sibel GÖZ dedi ki...

allah bir daha yaşatmasın..çok acı..:(

sesiber dedi ki...

Allah bir daha yaşatmasın kimseye. Ben o zaman üniversitedeydim. Sonrasında biz de marmara depremini yaşayınca anladık deprem yaşayanların psikolojisini. Bir ömür kalıcı bir korku bu...

kedicibasi dedi ki...

Allah korusun tüm felaketlerden ülkemizi

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Allah bir daha yaşatmasın.

Ayşe dedi ki...

Amiiiin..bir daha kimselere yasatmasin oyle bir korkuyu, aciyi ve sIkIntili gunleri...

mehbup dedi ki...

Amin...Allah bir daha yaşatmasın...Doğanın kanunu diyeceğim ama bu kadar yıkım acı olmasa kabullenir insan..Rabbim bize bir daha böyle acı yaşatmaz..

GeCe dedi ki...

zaten depremi birkere yaşayınca unutamıyoruz ben de unutamıyorum allah bir daha vermesşn böyle felaketler

 
designed by GeCe for only 3Prenses