19 Mart 2009

yarışma sonuçlandı bolero


evet yarışma bitti.doğru cevap bolero.bilenlerin isimlerini küçük kağıtlara yazdık ve kızım kurayı çekti .kazanan beyaz mendil.



minik hediyelerini güle güle kullansın inşallah.en kısa zaman da bana adresini ,tlf yorum olarak bırakırsan hediyelerini kargoya veririm.


gelelim boleroya 2 dikdörtgen parça örülüyor,arkası birleştirilip kol evleri dikiliyor.önünü ben kurdeleyle birleştirdim.geniş kolllarıyla çok sevdi kızım.
lezzethane(buket) tam tarifini vermişsin.ayrıca havvanur kızın da mansiyon kazandı.adres yazın sizde.

26 yorum:

TATESAL dedi ki...

Çok güzel olmuş,sılacığım güle güle giyinsin...Seninde ellerine sağlık canım......Hediyeleride Beyaz Mendil iyi günlerde kullansın...Sevgiler.

muko dedi ki...

harika olmuş eline sağlık,güle güle kullansın inş....

hediye kazanmadık ama bilmişim yaneee:P

neslihan erzincan özgür dedi ki...

güle güle kullan canım,çok şık bir bolero,ellerine sağlık.kazanan arkadaş da güle güle kullansın hediyelerini.sevgilerimle...

sihirlirloklava dedi ki...

çok güzel olmuş canım.emeğine sağlık...güle güle giy...

GeCe dedi ki...

eline sağlık bende v yakalı bieşy düşünmüştüm yazdım mı hatırlamıyorum v yakalı diye

3prenses dedi ki...

tatasal teşekkürler canım.kızım çok beğendi.

3prenses dedi ki...

evet mukocum bildin.

3prenses dedi ki...

sağol neslihan.inşallah beğenir hediyelerini beyaz mendil.

3prenses dedi ki...

sihirli oklava teşekkür ederim.

3prenses dedi ki...

gece aslında çok yaklaşmıştın.süveter gibi bişey demiştin.

ella dedi ki...

beyaz mendili kutluyorum buradan :) ama kendim için üzüldüm şimdi :( o güzel keçe takımını kaçırdığım için :)) eline ve yüreğine sağlık arkadaşım :))

3prenses dedi ki...

üzülme owl çok hoşuma gitti bu yarışma ya tekrarlayabilirim.

karamel mutfak dedi ki...

çok güzel olmuş iyi günlerde kullanması dilegiyle.

havvanur dedi ki...

hakketen çok zevklidi arkadaşım ya güle güle giysin bolerosunu kçük prenses sevgilerr bys

sesiber dedi ki...

Kızın bolerosunu, Beyaz Mendil de cicilerini iyi günlerde kullansın.
Sevgiler.

beyaz mendil dedi ki...

:)))))))))) Prensesim,dünki mimimde hediye almaktan mutlu olurum demiştim.Şu an çok mutluyum teşekkürler hayatım.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

çok fena ya. Komik olmayın buna el emeği demeyin bu tek başına komedi becere becere bunumu becerdiniz! kepazelik

SMİLENA dedi ki...

ben kaçırmışım çekilişi .hastalıklarla uğraşırken.ellerine sağlık.harika hepsi

3prenses dedi ki...

selen biz el emeği diyoruz evet.sizde kendi yaptıklarınızı gösterin biz farkı anlarız.kaba olmasanız*

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık. Giyecek olan iyi günlerde kullansın. yukarıdaki densize cevap veripde ona pirim kazandırma. Bozma moralini. sevgiler canım.

3prenses dedi ki...

esracım ne bozacam moral ya.aslında cevap dahi vermezdim de haddini bildireyim dedim.

AskinAy dedi ki...

emegine saglik cok güzel olmus hayirli ugurlu olsun giyene,beyaz mendilide tebrik ederim:)sevgiler..

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ellerin dert görmesin.

Beyaz mendili de tebrik ederim..

made in funda dedi ki...

çok şık olmuş canım.eline sağlık.

beyaz mendil dedi ki...

Hepinizin dilekleri için çok teşekkür ederim.Bu hediyeyi almaktan çok mutluyum.Zira bir emek sarfedilmiş.Tekrar ellerine sağlık prensesim.

sıla dedi ki...

ben biliyodum bunu çok güzel banada bakarsanız sevinirim ...

 
designed by GeCe for only 3Prenses