5 Mart 2009

hat kursu,yeni projem


ilk projem bu açık sarı yün ve küçük prenses.bakalım ne çıkacak.
hat kursum başladı sonunda.dün ilk günümüzdü.sadece teknik bilgiler aldık.çalışmaya bugün başlıyoruz inşallah.bakalım neler olacak,yetenekli olup olmadığımızı anlamamız bile 2 ay falan sürecek anladığım kadarıyla.
hocamızın söylediği bir cümle çok hoşuma gitti.paylaşmak istiyorum hemen.
bir iş yapılırken sadece el ile çalışılıyorsa o kişi işçi,el ile beyin çalışıyorsa o kişi zanaatkar,el,beyin ve yürek katılırsa sanatkar olunurmuş.
inşallah 600 saat sürecek bu maratondan yüzümün akıyla çıkarım.

23 yorum:

gül dedi ki...

çok harika bi kurs bence eminim harika işler çıkarıcaksın canım merakla bekliyorum kursta yapacaklarını sevgiler

Yelda dedi ki...

Canım sana ne kadar imrendim şimdi anlatamam bayılıyorum hat,tezhip, ebru sanatına
Hocanın söylediği nekadar doğru göreceksin ve sen çok büyük bir sanatkar olacaksın göreceksin.
Yaptıklarını merakla bekliyorum canım
Sevgiler

3prenses dedi ki...

gül ,yelda yorumlarınızı okuyunca gözlerim doldu gerçekten.çok hevesle başladığım bu işte benim kadar hevesli olmanız ve bana inanan dostlarımın olması çok hoş.

mehbup dedi ki...

çok güzel ya,hele de o söze beğendim,inanıyorum ki sen beyninle,elinle, yüreğinle yapacaksın.Eserlerini bekliyoruz..sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Hat kursun hayırlı olsun.
Yaptığınız çalışmaları yayınlamanı bekliyorum.
Sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

Owww.. harika... bende cok istiyorum hat kursuna gitmeyi ama nasip olmuyor.. Ileride ins. Hat kursundan zaman zaman bahsedersen sevinirim. Neler yaptiginizi yada ugrasmalarindan bir iki resim filan. Meraktayim..
paylasimin icin tskler, medinem

TATESAL dedi ki...

ÖNCELİKLE YENİ KURSUN HAYIRLI OLSUN...ÇOK GÜZEL VE MANALI BİR İŞ BU..HOCANIZIN SÖYLEDİĞİ LAFA BAYILDIM...
10 MARİFETLE İLGİLİ BİLGİ ALMAK İSTİYORUM SENDEN.3 YAZI YOLLADIM HALA ONAY BEKLİYOR.BU İŞLER NASIL OLUYOR BU 10 MARİFETTE?
SEVGİLER...

GeCe dedi ki...

başarılar diliyorum söz çok hoşuma gitti benim de

serrose dedi ki...

Kolay gelsin simdiden
guzellikleri paylas bizimle ben de isterdim kursa gitmek :(

SMİLENA dedi ki...

kolay gelsin arkadaşım.yapacaklarını sabırsızlıkla bekliyorum...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

İnsanın kendini geliştirmesinden daha güzel ne olabilir ki. Yapacaklarınızı merakla bekliyoruz. Sevgiler.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

kolay gelsin canım.hat ile uğraşmak harika birşey,çok şey katıyor insana.yazdığın dözü çok beğendim.sevgilerimle...

özge dedi ki...

öncelikle kursunuz hayırlı olsun,sanatkar olun inşallah:)
bu arada kurufasulye yapıyorum düdüklüde açtım baktım taş gibi duruyor fasulyeler tekrar kapatttım kapağını noluyordur,olmadı mı?Yardım ederseniz sevinirim:)

Paşa dedi ki...

bekliyorum sanatkarımızı zevkle hemde ...hayırlısı olsun..

üç böcek bir çiçek dedi ki...

başarılar diliyorum yaptıklarınıda görmek için sabırsızlanıyorum sevgilerr...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Kolay gelsin diyorum ve takdirlerimi iletiyorum.Süper bir şey.ÇAlışmalarınıda merakla bekliyorum.

made in funda dedi ki...

hocanın lafı çok hoşuma gitti.bu arada senin adına çok sevindim.çok güzel bir uğraşı..

ella dedi ki...

Hat kursu ne kadar güzel. Çok severim hat sanatını eminim çok güzel şeyler yapacaksınız, kolay gelsin :)

beyaz mendil dedi ki...

O söze bayıldım,ne kadar doğru söylemiş.Bir an önce yaptıklarınızı bizimle paylaşırsınız artık.Sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kolay gelsinnn :)) Pek hamaratiz :)) Ben de projeden cikacak cicileri merakla bekliyorum :))

3prenses dedi ki...

yorumlarıyla destek olan bütün arkadaşlarım hepinize tek tek teşekkür ederim.ayrıca özgecim ben yorumları onayladığımda akşam olmuştu sanırım kuru fasulye sorunun çözülmüştür artık.

Adsız dedi ki...

merhabalar
başladığınız hat kursu nerde acaba?
bende güzel bir yer arayışındayım..yardımcı olursanız sevinirim :)

3prenses dedi ki...

merhaba kübra.hat kursumuz erzincan kültür müdürlüğünde.hangi ildesiniz?

 
designed by GeCe for only 3Prenses