4 Mart 2009

kabaklı sandal sefası,ay sonu pilavı


muhteşem bir lezzet.istenen miktarda kabak 2 ye bölünür.içleri çay kaşığı yardımıyla alınır.isternirse kızartılır ama ben fırında yağsız olarak 20 dakika tuttum yumuşadı içleri.sonra istenen bir kıymalı harç ile içleri doldurulur salçalı sos ile fırına atılır kabaklar pişene kadar fırında tutulur.yanına pilav ve yoğurt süper olur.
ay sonu pilavı:1 bardak pirinç 1 bardak bulgur,kavrulan şehriyeye eklenir pişirilir.rengi beyaz olduğu için bulgur yemeyen çocuklar farketmeden yer bu pilavı.ismide sanırım biraz ay sonunda az pirinç az bulgur kalmış mantığıyla koyulmuş.tereyağıyla muhteşem bir pilav.
deneyenler afiyet olsun

19 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

hımmmmm çok güzel görünüyor elinize sağlık.Kabağın sadece kızartmasını seven ben bir gün denemek isterim bu tarifi.

Unknown dedi ki...

Sandal sefasını hep patatesli yedim öyle de yapardım ama kabaklı çok değişik ve besleyici duruyor:)En kısa zamanda deneyeceğim.Eline sağlık:)

TATESAL dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE LEZİZ BAKTIM TADINA ELLERİNE SAĞLIK.HİÇ DENEMEMİŞTİM PİRİNÇLE BULGURU BİR ARADA....

tasarım mekani dedi ki...

Kabakli kiymalidan annemde cok yapardi bize ve tadi da patlicanli kadar hos olurdu. Ellerinize saglik. Sevgilerimle, medinem

Ayşe dedi ki...

Sandal sefasini deneyecegim, pilavin da ismini cook begendim ;)

ellerine saglik...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok leziz olmuş canım.ellerine sağlık.pilavın adı çok ilginç:-)deneyeceğim.sevgilerimle...

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok leziz görünüyor,piriç ve bulguru da çok severim,sarmanın içine de koyuyorum ben karıştırıp ikisi birleşince harika bir tad oluyor,ellerine sağlık,sevgiler.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Sandal sefasını en kısa sürede deneyeceğim. Ben kabağa tavuğu daha çok yakıştırıyorum. Tavuk yada hindiyle yapabilirim. Çocuklara sebze yedirmek için iyi fikir.

SMİLENA dedi ki...

ellerine sağlık .nefis ikiside..

şirinem dedi ki...

canım benim ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar bende çok beğendim patlıcanlı yedim ama kabakla denemedim :)

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Süper bir tabak olmuş.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Nefiss görünüyor.canım çekti
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık, biara bende deneyeyim..

AskinAy dedi ki...

ellerine saglik gülüm, kabak ile hep ne yapsam acaba diye düsünenlerdenim bende:) tesekkürler,öptüm...

Tugba dedi ki...

yeme de yanında yat :)
yazdan beri kabak yemedim
ne çok severim oysaki..
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık.hem kabak hem de pilav çok güzeller
Sevgiler

Karen Hanim dedi ki...

Kabak için yeni bir tarıf her zaman lazım! Çok teşekkürler.

KİZHATCE dedi ki...

kabaklı tatları çok severim,eline sağlık canımmmm,sevgiler....

üç böcek bir çiçek dedi ki...

güzel görünüyor ellerine sağlık cnm muhakkak deniyeceğim sevgiler...

 
designed by GeCe for only 3Prenses