20 Mart 2009

mutluluk

beyaz mendil mimlemiş beni.mim konusu nelere mutlu oluruz
1-ilk olarak tabiki çocuklarım mutluluk kaynağım,onlar benim arkadaşlarım,kardeşlerim,dostlarım,birlikte film izlerken bil.oyun oynarken,günün dedikodusunu yaparken,birbirimize hayallerimizi anlatırken hep mutluyum.
2-yeğenlerimde mutluluk kaynağım haya (hala) kelimesi ,yenge kelimeside beni mutlu eder.
3-hayal kurarken hep mutluyum
4-hobilerimde beni hep mutlu eder.bir şeyi yapabildiğimi görmek sonsuz mutluluk kaynağım.
5-kitapçılar da kitap seçerken de hep mutluyumdur.
6-mutfağımda zaman geçirmek,yemek pasta börek yapmak yemek mutlu eder.
7-internet ve blog dostlarımla da mutlu olurum.
8-romatizmal bir hastalığım olduğu için ağrılarım olmadığı günlerde de mutluyum.(bu maddeyi yazarken farkettim ki ağrılarımlada mutluyum)allahım beterinden saklasın.
9-alışveriş yaparkende mutlu olurum.özellikle yüncü,kumaşçı,hobi malz. satan dükkanlar kitap-kırtasiyeciler favorim.
10-ay aklımda çok şey var daha.hepsini teker teker yazmıyım.çok şükür herşeye mutlu olabilen bir yapım var.aslında mutluluk insanın beyninde olur bence dünyaya ve olaylara bakış açımızlada ilgili.hep mutlu olun..

kimler yazsın mutluluğunu:)
tatesal,funda,eylem,kelebek,gece,paşa, ve yazmak isteyen herkes

15 yorum:

AskinAy dedi ki...

mutlu dolu günlerin bol olsun gülüm kitap secmekte ayri bir keyif veriyor cidden:)

akasyakokusu dedi ki...

Yazdıkalrının katkat fazlası mutluluğun olsun sevgili 3prenses..
Mutluluk insanın beyninde her anı yaşamalı değilmi pay çıkarmasını bilmeli.
Mutluluklar sevgiler.

beyaz mendil dedi ki...

Prenseseim,sen hep mutlu ol emi.Yüzün hep gülsün.Sevgilerimle

SMİLENA dedi ki...

canım mutluluğun daim olur inşallah.sevgilerimle

cicibici bişeyler dedi ki...

Hayal kurarken mutlu olmak,ben de öyleyim:)bu bir balık burcu özelliğidir,Allah hep mutluluk nasip etsin,en güzel şey insanın kendini mutlu hissetmesi,sevgilerle.

serrose dedi ki...

Mutlulugun daim olsun :)

TATESAL dedi ki...

CANIM BENİM İNŞALLAH HEP MUTLU OLURSUN BİR ÖMÜR BOYU SEVDİKLERİNLE...BU MİME BENİ DE DAVET ETTİĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER,CEVAPLAYACAĞIM....
EN ÇOK DA YÜNCÜ,KUMAŞCI V.S YE GÜLDÜM....

Unknown dedi ki...

dünyamızı şenlendiren çocuklarımız işte en büyük mutluluk bu.

TAZE NANE dedi ki...

Mutluluğun her zaman daim olsun.
Sevgiler.

*kelebekana*-* dedi ki...

ah canım .oradaki *kelebek* ben miyim ???hemen yarın ilk iş yazayım ..ben her gün kimler ne yapmış ne yazmış diye okurken mutlu oluyorum ...

tasarım mekani dedi ki...

Daima hep mutluluk penceresinden bakarsin dunyaya ins. Guzel bir hafta sonu dilyiorum, sevgiler medinem

made in funda dedi ki...

canım buradaki funda ben miyim anlayamadım ama senin hakkında çok şey öğrendim yakından tanıdım.sevgiler...

3prenses dedi ki...

defneyle birlikte evet sensin funda diye yazdım.

mutluluk dileyen arkadaşlarım allahım hepinize mutluluk versin.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Mutluluk insanın kendisinde, hayata bakışında değil mi? Allah hiçbirimizi sevdiklerimizden ve mutluluklarımızdan ayırmasın. Sevgiler.

özge dedi ki...

ben bu aralar en çok bir tarifi tutturursam mutlu oluyorum:)

 
designed by GeCe for only 3Prenses