28 Mart 2009

amigurumi ayıcık



ilk amigurumi denemem.bayıldım ben bu işe.hep denemek istiyordum ama cesaretim yoktu.sonra cesaretimi topladım olmazsa yok ederim dedim.benim hoşuma gitti.bunu evdeki nako rekor yünle ördüm içine bildiğimiz pamuk doldurdum.baktım yapabiliyorum.dün nako pırlanta yün aldım elyaf aldım.kaplumbağa yapıyorum şimdide.olursa yayınlarım.bu işi profesyonelce yapan arkadaşlarımı kutluyorum gerçekten çok zormuş.(hayal arkadaşlarım,smilena,hamarat anne)unuttuğum varsa özür dilerim.

16 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Şirin olmuş canım eline sağlık ...
Bende örgü oyuncak yapıyorum...
Gerçekten zor ama okadarda zevkli...
Heyecanını anlıyorum yola devam
Sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

Hadi bakalım aramıza hoş geldin.Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Bu amiler tiryakilik yapıyor.Yaptıkça yenisi gelecek.

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Önüne bir tane de bal kovanozu ör bence:))

karamel mutfak dedi ki...

Seninde dedigin gibi bende çok seviyordum ama cesaretim yoktu yaptım hoşuma gitti şimdide bloga koyucam arkası gelir inşallah şeker ayıcıkta çok cici olmuş ellerine salık.

akasyakokusu dedi ki...

evet evet çok şeker olmuş.
ilk denemen ama eline sağlık canım pek beğendim.
birde kahverengi olsaymış tam orjinal olurmuş hani.
devamınıda bekleriz kolay gelsin.

SMİLENA dedi ki...

canım harika yapmışsın.ilk iş için süper.devamı da gelir.zaten bir kez bulaştınmı bırakamıyorsun.
ellerine sağlık bayıldım

GeCe dedi ki...

o kadar şahane örgüleri yapan birinin bunu yapamamasına şaşarım zaten çok cici olmuş

fatma dedi ki...

bence çok güzel olmuş.benim ilk ördüğüm daha kötüydü.sonra ilerlettim.arkadaşlara katılıyorum zevkli iş..elinize sağlık

made in funda dedi ki...

ne güzel yapmışsın canım.tebrikler..keşke ben de yapabilseydim..

Tugba dedi ki...

piggy 'ye benziyor çok şeker ya :))

şirinem dedi ki...

çok şirin olmuş canım ellerine sağlık

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canim cok cici olmus harikaaa:)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

ooo amigurumiciler kervanına yeni bir üye daha kattuk anlaşılan :) İlk deneme için çok güzel. İnsanın yaptıkça yapası geliyor bir süre sonra. Devamını bekliyoruz.

Sevgiler.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Harika :)) cok cici olmus :)) Devamini bekliyoruzzz :))

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok tatlı,pembe ayıcık,ellerine sağlık.

KelebekGibi dedi ki...

Ilk denemeye göre agir bir model secmissin ve yapmissin tebrikler ;)
Ilklerde genelde bir yumurta vs. yapilirya hani. Sevgiler

 
designed by GeCe for only 3Prenses