31 Mart 2009

haydan gelen huya paslanan mimlenmedim.

ella bu yazısında haydan gelen mimi huya paslamış.bende bu mimi cevaplamak istediğimden hemen kaptım tabiki.benim aslında pek fazla lakabım yok.ama olsun lakaplar mimi sayesinde arkadaşlarımızı biraz daha iyi tanıma şansımız olduğu için ben de cevaplıyım.
ilk lakabım annem tarafından takılanprofesör.sonra herşeye hallederim,hallederiz dediğim için tabiki hallederiz kadir.sonra çocuklarım tarafından lakabımda annem,annişko.ayrıca şekerim.bu sadece bana ait değil.çocuklarla birbirimize taktığımız bir lakaptır.
evet bu mim bana da haydan geldi huya paslıyorum

6 yorum:

Unknown dedi ki...

günaydın canım.çocukların taktıgı lakaba bayıldım.benim oglum da annişim demiyor mu o kadar mutlu oluyorum ki.

Adsız dedi ki...

ay benimde çok lakabım oldu hem de komik..kara kız,ayran(Neyran),azimkar teyyare,arap kadriye..anam kendimi kendimi rezil ettim :))

ella dedi ki...

günaydın canım :) seninde lakapların çok güzelmiş ama ben en çok hallederiz kadiri sevdim :) sevgiler sana :)

*kelebekana*-* dedi ki...

lakaplarını sevdim şekerim...

orgu delisi dedi ki...

ben de ''hallederiz kadir'' lakabını okuyunca biraz gülümsedim.çok hoş doğrusu.

AskinAy dedi ki...

lakaplarin cok hosmus sekerim:)özelliklede hallederiz kadir:)sevgiler...

 
designed by GeCe for only 3Prenses