22 Mart 2009

kadayıf yatağında tavukgöğsü

tarif:
yarım kilo kadayıf bir tencereye alınır,2 yemek kaşığı tereyağı ve 1 su bardağı şeker,1 su bardağı ceviz eklenerek kavrulur.
istenen bir tarifle tavukgöğsü yapılır, tercihen bir cam tepsi ıslatılıp kadayıfın yarısı tepsiye döşenir.üstüne tavukgöğsü serilir en üste gene kadayıf dökülür.soğuduktan sonra servise hazırdır.
kadayıflar kıtır kıtır muhallebi zaten muhteşem,bence denenmesi gereken tatlardan
not: kadayıfın kavrulduğu tereyağı çoğaltılabilir.benim tarifte 1 su bard. kadardı ben 2 yemek kaşığı kullandım bence tadında bir değişiklik olmadı.
gerçek ismini bilmiyorum bunu ben yakıştırdım:)

23 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

owww....çokk güzel görünüyor..
yemekteyiz adana yapmıştı birinci olan erkek yarışmacı..adını bende hatırlayamadım.
eline sağlık yalandım şimdi gördünmüüüü:)))

GeCe dedi ki...

biryerde görmüştüm sanki ama hiç hatırlamıyorum şerbetli kadayıfa göre daha hafiftir eline sağlık

TATESAL dedi ki...

Ben yemek programında görmüştüm hatta bir bey yapmıştı muhallebili kadayıf diye denemek istiyordum.Ama denenmiş ve marifetli bir elden yapılmış olunca bayıldım doğrusu,hemen aldım tarifini .....Muhteşem

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık prenses,çok sevdiğim bir tatlı ve çok yaparım.. adı muhallebili kadayıf... sevgiler,yine beklerimmmm

beyaz mendil dedi ki...

Çok ilginç görünüyor,ben ilk defa gördüm daha doğrusu.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çook güzel olmuuşşş:)
Ellerine sağlık...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis bir tarif!!!

Sevgiler,
Evren

karamel mutfak dedi ki...

harika bi fikir olmuş iki tatlı bir arada ellerine salık canım.

Adsız dedi ki...

Çok leziz görünüyorr.İsmi de pek yakışmış :)Ellerine sağlık canım..

TAZE NANE dedi ki...

ÖYLE GÜZEL GÖRÜNÜYORKİ NASIL DAYANILIR BU NEFİS GÖRÜNTÜYE
BİLMEM
ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİLER CANIM


Dostluk günah olmayacak kadar masum.
Köle olmayacak kadar özgür.
Umulmayacak kadar yakın.
Unutulmayacak kadar derin.
Tek başına yaşanmayacak kadar zordur........

ella dedi ki...

çok severim ben bu tatlıyı. davet etsende gelip yesek :))

AskinAy dedi ki...

ismide yakismis gülüm ellerine saglik cok lezzetli olsa gerek öptüm seniii..

made in funda dedi ki...

nefis bir fikir.süper.ellerine sağlık.

3prenses dedi ki...

akasya kokusu evet ben hangisinde yaptılar hatırlıyamadımdı .

gecem evet hafif ve süperdi.sende yemekteyizden hatırlamışsındır.

tatesal teşekkür ederim.
kızhatçe ben ilk yaptım.teşekkür ederim.

3prenses dedi ki...

beyaz mendil teşekkür ederim.


ayşecim sağol

evrencim teşekkür ederim.

3prenses dedi ki...

karamel mutfak çok teşekkür ederim.


anka teşekkür ederim deneyin bence


taze nane teşekkürler

owl gel yaparım valla(daha neler yaparım bu neki?)

3prenses dedi ki...

aşkınayım sağol canım benim.



defneylebirlikte sağol canım.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Harika nefis bir tatlı oluyo bu. Annem yemek programında görmüş. Favori tatlımız oldu. Tavuk göğsünün içine birde krem şanti toz halinde çırpıyor. Öylede harika oluyor. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Tugba dedi ki...

yemekteyizde sık yapmışlardı bir ara :) ben de bunun kıtır kıtır olanını değil de yumuşak olanını yapmıştım

enfes görünüyor !

HUYSUZBALIK dedi ki...

Kıtırlık ve yumuşaklık bir arada. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

MAVİ UMUT dedi ki...

İsmi okuyunca, hiç duymadım diye gönlümden geçirmiştim bende.:)
Güzele benziyor gerçekten

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım deyişik bir tat ellerine sağlık çok zamandır internet arızası yüzünden giremedim yorumlarım gecikti yaptıkların hepsi birbirinden harika afiyet olsun sevgiler

KokoSh dedi ki...

merhabalar
annemde yapıyo bu tatlıdan müthiş bişee çok seviorum:
:D

 
designed by GeCe for only 3Prenses