6 Mart 2009

mim,hat kursundan haberler.

gece mimlemiş beni.teşekkür edip hemen cevaplıyayım.
1)Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?
burada ne işim var.
2) Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
işte şimdi herşey bitti.
3)Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?
seni birdaha buralarda görmeyeyim.
öncelikle şunu belirteyim.bende yükseklik korkusu var.soruları okurken bile dizlerim titredi,kendi kendime telkin verip durdum bu sadece bir mim 3prenses.korkma.
neyse hemen bende arzu ederlerse funda ve aysed i mimliyorum.
hazır gelmişken hat kursuyla ilgili bikaç şey anlatayım.hayatımda verdiğim en doğru kararlardan birisi bu.3 gündür gidiyoruz.müthiş mutluyum,zevkle yazmaya çalışıyorum.hiç bitmesin istiyorum .
küçük prensesim ilk gün benimle gelmek zorunda kalmıştı,hocamız sende gelebilirsin diyince küçük prenses uçtu sevinçten.oda çalışmaya başladı.hocamız çok yetenekli olduğunu söyledi.bakalım bıkmazsa kızımla kurs arkadaşı olduk.

6 yorum:

sesiber dedi ki...

Ben de oğlum 4 yaşındayken ahşap boyama kursuna beraber gitmiştik. Ona da fırça ve guaj boya veriyordum. Boyuyordu birşeyler. Kurs sonunda arkadaşlarım sürpriz yapıp ona hediye kutusu hazırlamışlardı, müdür de bilgisayarda hazırladığı şirin bir kurs bitirme belgesi vermişti. Çok mutlu olmuştu çok.
Kızın da çok şanslı. Bu tür ortamlar çocuklara çok faydalı bence.
Sevgiler.

tasarım mekani dedi ki...

Ne guzel anali kizli kurs goruyorsunuz:))) basarilar diliyorum. Medinem...

3prenses dedi ki...

evet esiber harika bir ortam.oğluşunada maşallah.bizimki sabredermi bilmiyorum.

beyaz mendil dedi ki...

Ben de size imrendim,ne güzel anne-kız birlikte.Maaşallah...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aferin sana :))) Bu arada geçmiş olsun canım kayınpederine acil şifalar dilerim.

Sevgiler,
Evren

üç böcek bir çiçek dedi ki...

hadi bakalım anne kıza başarılar kolay gelsin sizleri öpüyorum sevgiler...

 
designed by GeCe for only 3Prenses